Valitse sivu

Koe Pickalan taika

Unelmiesi golfkierros merellisissä maisemissa

Kolme ainutlaatuista ja luonteeltaan erilaista 18 reiän kenttää ovat kuin Etelä-Suomi pienoiskoossa. Pelaa avarissa peltomaisemissa, ihaile kumpuilevaa metsää ja rauhoitu raikkaassa merenrannassa. Siuntiosta, vain puolen tunnin ajomatkan päässä Helsingistä, löydät upeat puitteet niin ammattilaisten golfkisoihin kuin iloisiin vapaa-ajan peleihinkin.

Pickala tänään

Kauppapaikalla

Pelioikeudet ja osakkeet vaihtavat omistajaa

Yllätä yritystapahtumalla

Lue lisää eri paketeista

Aukiolotiedot

Kevään ajankohtaiset aukiolotiedot

Junnujen kesäkausi Pickalassa 2024

Junnujen kesätreenit käynnistyvät Pickalassa viikolla 17 (22.4. alkaen). Kesätauko viikoilla 28-30. Harjoitukset jatkuvat syyskuun loppuun. Kaiken ikäisille ja tasoisille löytyy varmasti sopiva ryhmä. Ilmoittautumiset ja lisätietoja antaa junioripäällikkö Tero Simola...

FootJoy Finnish Junior Tour 1 (3.-5.5.2024)

Finnish Junior Tourin avauskilpailu pelataan Pickalan PARK-kentällä 3.-5.5.2024. Tässä lisäinfoa kilpailuun osallistuville. Virallinen kilpailusivusto Aikataulu PE 2.5.2024 lähdöt klo 8.00 ja 13.00 alkaen (1/10-tiilähdöt)LA 3.5.2024 lähdöt klo 8.00 ja 13.00...

Ajankohtaiset kevään aukiolotiedot

Päivitämme tälle sivulle ajankohtaista tietoa kenttien aukeamisesta. Sivu päivitetty 16.4.2024 - Äkkilähtökenttä* käyttöön la 20.4. alkaen ja Fast Track** käyttöön ma 22.4. alkaen. Aikoja voi varata NexGolfin kautta tai soittamalla caddiemasterille normaalien...

Äkkilähtökenttä – UKK

***Äkkilähtökenttä käytössä la 20.4.2024 alkaen*** Ajanvaraussäännöt Yksi kentistämme toimii vuorotellen äkkilähtökenttänä, johon ajanvaraus aukeaa NexGolfissa OMILLE JÄSENILLE, RED CARDIN JA SILVER CARDIN HALTIJOILLE (sekä heidän kanssaan samassa lähdössä pelaaville...

Pelikierrokselle ilmoittautuminen / maksaminen etänä

Pelioikeuden haltijat voivat kuitata itsensä pelikierrokselle NexGolf-mobiilisovelluksen kautta. Green fee pelaajat voivat maksaa kierroksen MobilePaylla (75972, ks. hinnasto) ennen kierrokselle lähtöä (lisää maksuohjeita alempana) tai Teetime.fi kautta varauksen...

Tapahtumia Pickalassa

27.4.2024
19.7.2024
24.8.2024

Tapahtumia Pickalassa

Tutustu ja ilmoittaudu mukaan!

Park – viritetty mestaruusmittoihin

Puistomainen luonne ja osin vanha puusto maisemoi kenttää ja tuo sen komeuden esille. Ensimmäiset yhdeksän reikää tarjoavat tilaa ja avaruutta. Takaysillä luonne muuttuu ja pelaaja haastaa kilpakumppaninsa. Väylät kapenevat ja kulkevat kumpuilevassa maastossa. Peli ei ole ohi ennen kuin kaksi viimeistä reikää ovat takana – varsinkin kuuluisa 17.

Seaside – tarkkuutta ja strategiaa

Ensimmäiset yhdeksän reikää pujottelevat Pickalanlahden rannassa. Pohjoistuulella linkstyyppiset väylät näyttävät haastavuutensa. Alussa maltti on valttia! Kun olet selvinnyt ensimmäisestä ysistä, olet jo voiton puolella. Jälkimmäinen ysi on luonteeltaan erilainen: Huolitellun kauniit ja rauhalliset väylät kiertävät vesiesteiden ja metsiköiden lomassa viimeisen väylän päättyessä takaisin klubille. Tällä kentällä peliäly voittaa voiman.

Seaside – tarkkuutta ja strategiaa

Forest – klubipelaajan unelma

Pickalan ylpeys, komea Forest kiertää uloimpana koko Pickalan 200 hehtaarin golfkenttäalueen. Kenttä etenee kumpuilevassa maastossa vanhojen puiden reunustamana. Varsinkin viimeiset yhdeksän väylää ovat monelle parasta antia; siellä väylät etenevät omassa rauhassaan. Varaa ainakin neljä tuntia ja muista: peli ei ole ohi ennen kuin 18. väylä on pelattu.

PAR 72 | suunnitellut Jan Sederholm

#pickalagolf

Jaa tunnelmasi viheriöltä ja sen ulkopuolelta

Pitkän odotuksen jälkeen Seaside -kenttämme avataan perjantaina 12.4.! ⛳️😎

👉🏼 Ajanvaraus on auki vain Pickalalaisille ja heidän kanssaan samassa lähdössä pelaaville vieraille

👉🏼 Aikoja voi varata NexGolfista tai Caddiemastereilta ☎️

👉🏼 Muistathan nyt viimein hoitaa jäsenyydet, maksut ja pelioikeusilmoitukset kuntoon, niin pääset nopeammin kentille! 💪🏼

👉🏼 Vieraspelaajien ajanvaraus avataan vasta kun vähitään kaksi kentistämme on auki!💛

👉🏼 Nyt jo auki ja treenailemaan pääsee rangelle, lähipeliauleelle ja garden par3:lle !

#pickalagolf #seaside #sencerelyyours #golfseason2024
...

Haluatko pysyä ajan tasalla kevään tilanteesta ja kenttien sekä harjoitusalueiden aukeamisesta? Tarkistamme kenttien tilanteen päivittäin ja päivitämme tietoa pickalagolf.fi sivuston Ajankohtaiset kevään aukiolotiedot -sivulle vähintään kerran päivässä.

Oletko SINÄ valmis jo golfkauden avaukseen? 😍

#pickalagolf #golfkausi2024

GRAND OPENING ⛳️

Alathan jo lämmittämään swingisi kuntoon Pickalan kauden avaukseen!?🏌🏼‍♂️😎

⏰HUOMENNA ma 8.4. kello 12 alkaa ilmoittautuminen Pickalan viralliseen kauden avauskilpailuun!

👉🏼 Kisa on lauantaina 27.4.
👉🏼 4 hengen scramble
👉🏼 Pelikenttinä Park & Seaside
👉🏼 Osallistumisoikeus kaikilla Pickala Golf Club Ry:n jäsenillä

Lue lisää pickalagolf.fi

Tästä se lähtee! ⛳️🌞

#pickalagolf #grandopening #golfkesä2024
...

Lumi sulaa nyt vauhdilla, mutta vielä pääsiäiseksi ei päästä pelaamaan. Aukeilla paikoilla lunta on enää vähän, kun taas varjoisat paikat ovat vahvasti lumen peitossa. Yöpakkasten väistyttyä kevät pääsee etenemään ja ollaan koko ajan lähempänä kenttien aukaisua. ☀️😀😎

Rangella ei päästä vielä keräämään palloja koneellisesti lumen ja märkyyden vuoksi. Rangella voi kuitenkin käydä harjoittelemassa kun kerää pallot omatoimisesti. Automaatista voi ostaa lähimaksulla palloja niin kauan kuin palloja koneissa riittää. Rangekatos on käytössä, muuten rangella on vielä lyöntipaikkojen remontin viimeistelytyöt käynnissä.

Pickala Golfin toimisto on suljettu 29.3.-3.4.2024 (pääsiäinen ja tulevan kauden työntekijöiden koulutuspäivät). Pickala Golfin caddiemasterin toimisto palvelee golfkartanolla torstaista 4.4.2024 alkaen arkisin klo 9.00-16.00

Mukavaa pääsiäistä! 🐣🐰

#pickalagolf #pääsiäinen #easter #range #kevättulee #kausilähestyy #staytuned

𝗝𝘂𝗻𝗻𝘂𝗷𝗲𝗻 𝗴𝗼𝗹𝗳, 𝘁𝗲𝗻𝗻𝗶𝘀 𝗷𝗮 𝗽𝗮𝗱𝗲𝗹- 𝗹𝗲𝗶𝗿𝗶 𝗣𝗶𝗰𝗸𝗮𝗹𝗮𝘀𝘀𝗮 𝟭𝟳.-𝟭𝟵.𝟲.𝟮𝟬𝟮𝟰

Haluamme tarjota nuorille ikimuistoisia kokemuksia golfista sekä muista liikunnallisista aktiviteeteista ja ystävien seurasta Pickalan ainutlaatuisessa ympäristössä. Leirimme on suunniteltu 9–16-vuotiaille, jotka haluavat ottaa ensiaskeleitaan golfissa, tenniksessä tai padelissa, tai jo harrastavat näitä lajeja. Kaikki nämä aktiviteetit tukevat toisiaan luoden monipuolisen ja innostavan leirikokemuksen.

Leirillämme nuoret oppivat ja pelaavat yhdessä tennistä, padelia ja golfia kokeneiden ohjaajiemme opastuksella. Lisäksi leirin päätteeksi on mahdollisuus suorittaa Green Card -koe leiriläisen taitotason mukaan. Ohjelmamme on räätälöity osallistujien taitotason ja iän mukaan, jotta jokainen saa parhaan mahdollisen hyödyn leiristä.

Leirimme toteutetaan ulkoilmassa, joten sateen sattuessa suunnittelemme aktiviteetit sen mukaisesti.

Leiriohjelma maanantai-keskiviikko 17.-19.6. klo 9-15:
Klo 9-11 tennis ja padel
Klo 11-12 lounas
Klo 12-15 golf

Leirin hinta on 200 euroa, mikä sisältää laadukkaan ohjauksen golfissa, tenniksessä ja padelissa, vakuutuksen, lounaan klubiravintolassa sekä tuotepaketin (reppu, lippis, juomapullo).

Lue lisää ja ilmoittaudu mukaan Pickalan kotisivuilla

@pickalatennis_padelclub

#pickalagolf #pickalawarriors #kesäleiri2024 #golffi
...

“Ihan kuin ulkomaille tulisi” 💚 Vuokraa pelioikeus kaudelle 2024 ja koe mitä on #spiritofpickala. Pelioikeuden vuokraajille tarjoamme Silver Card edut!

👉 Pelioikeudet vuokrattavissa Pickala Golfin kauppapaikalla pickalagolf.fi

#pickalagolf
#mypickala
#silvercard
#spiritofpickala
#costadelpickala

🎥 : @twelve_videoproductions
...

Tervetuloa junnujen golfleireille Pickalaan kesällä 2024! Leirillä opetellaan golfin perusteita sekä liikutaan monipuolisesti. Junnuista kokeneimmat pääsevät myös pelaamaan isolle kentälle. Leireillä opettavat ammattitaitoiset valmentajamme, mahtavat ohjaajamme sekä edustuspelaajamme. Kaikki osallistujat saavat mukaansa giveaway- paketin!

📅 Leiri 1: 3.-7.6.
Leiri 2: 10.-14.6.
Leiri 3: 29.7-2.8.

Päivittäinen leiriaika klo 9.00-15.30

💶 250 € sisältää laadukasta ohjattua toimintaa, vakuutuksen, lounaan ja välipalan Klubiravintolassa sekä mahtavan give away- paketin.

✏️ Ilmoittautuminen ja lisätietoja Pickalan kotisivuilla

@pickalawarriors

#pickalagolf #pickalawarriors #kesäleirit2024 #golffi #juniorgolf #myPickala

Hauskaa, rentoa & energisoivaa ystävänpäivää❤️ ❤️

#pickalagolf #spiritofPickala #ystävänpäivä

Red Card - Omistajana saat aina eniten ⛳💯

Tiesitkö, että Pickala Golf tarjoaa kolmen kentän ja energisen yhteisön lisäksi osakkeenomistajilleen huippuedut Suomen suurimmassa golfkeskuksessa?

Osakkeet ja pelioikeudet: https://pickalagolf.fi/ajankohtaista/oletko-kiinnostunut-pelioikeudesta-tai-osakkeen-omistamisesta-pickalassa

#pickalagolf #ansaitsetparasta #mypickala #spiritofpickala #redcard #huippuedut #huippukentät #huippumeininki #elämäntapa
...

Koe Pickalan taika 🌟 - Unelmiesi golfyhteisö merellisissä maisemissa, vain reilun puolen tunnin päässä Helsingistä. Koe mitä on #spiritofpickala ja liity heimoon!

Tutustu eri tapoihin osoitteessa 👉 pickalagolf.fi

#pickalagolf #mypickala

📷 Teemu Kiiskinen @twelve_videoproductions

ARE YOU READY? 😎⛳️

Pickalan tapahtumakalenteri kaudelle 2024 on julkaistu! 🎉 Nyt pääset merkkaamaan kalenteriin kesän hauskimmat tapahtumat! 📆

Käy tsekkaamassa koko tapahtumakalenteri Pickala Golfin sivuilta, joille pääset suoraan bion linkistä! 🤩

#pickalagolf #golfkesä2024 #spiritofPickala
...

Pelaatko sinä näissä maisemissa ensi kesänä? ☀️⛳️

⛳️ Yhdellä pelioikeudella pelaat kolmea eriluonteista kenttää (Forest, Park, Seaside) - tuleva kausi kokonaan ilman kenttäremontteja

⛳️ Viime kaudella uusittu rangekatos ja huhtikuussa valmistuvat lyöntipaikat. Unohtamatta laadukkaita harjoitusalueita

⛳️ Rento, hauska ja energisoiva golfyhteisö

⛳️ Viime kaudella Uudenmaan tyytyväisimmät asiakkaat (osakkaat, jäsenet, pelioikeuden vuokraajat sekä vieraspelaajat) - perustuen Pelaaja Ensin NPS-pisteisiin

☀️ Usein ensikertalaiselta kuultua "Kuin ulkomaille tulisi"

💯 Vuokraa pelioikeus kaudelle 2024 ja koe mitä on #spiritofpickala

👉 Pelioikeudet vuokrattavissa Pickala Golfin kauppapaikalla osoitteessa pickalagolf.fi

#pickalagolf #spiritofpickala #pelioikeus #kausi2024
...

Haemme Pickala Golfiin työntekijöitä kaudelle 2024 niin asiakaspalveluun, tapahtumien ja sosiaalisen median parissa työskentelyyn että kentänhoitoon ja puutarhurin apulaisiksi.

Pickala Golf on yksi Pohjoismaiden suurimmista golfkeskuksista, joka sijaitsee Siuntiossa meren rannalla noin 40 km Helsingistä länteen. Pickala Golfissa on kolme 18 reiän kenttää, monipuoliset harjoitusalueet sekä oheispalvelut. Pickala Golfin tavoitteena on olla Suomen vetovoimaisin ja parhaiten palveleva golfyhteisö, joka tarjoaa rentoja, hauskoja ja energisoivia golfkokemuksia.

Golfin tuntemus ja aiempi työkokemus ovat eduksi, mutta ennen kaikkea haemme iloisia, hyvän asenteen omaavia persoonia. Perehdytämme työhön ja tarjoamme kokeneen tiimin rinnallesi, tukien kehittymistä kohti omia unelmiasi!

Tutustu avoimiin työpaikkoihin ja hae mukaan huipputiimiin 👉 https://pickalagolf.fi/ajankohtaista/avoimet-kesatyopaikat-2024

Pickala Golf